مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 08:252020-08-14سياسي

توزیع 1000 بسته معیشتی در شاهرود/ کمک ها ادامه دارد


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود از توزیع یک هزار بسته معیشتی در این شهرستان در راستای مرحله دوم رزمایش «مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه» خبر داد.

- سرهنگ محمد خوش قدم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود با اشاره به اجرای مرحله دوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در این شهرستان اظهار کرد: تأکید ما بر مشارکت همه آحاد مردم و انجام فعالیت های جهادی و بسیجی وار است.

وی افزود: سال گذشته تنها توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) شاهرود، 120 رأس گوسفند قربانی شد و امسال نیز با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا و مشکلات اقتصادی توسط همین نهاد، 286 رأس گوسفند در این شهرستان قربانی و گوشت آن توزیع شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود بیان کرد: تا آنجا که آمار به دست ما رسیده، فقط در شهر شاهرود و به همت حوزه های بسیج مساجد و محلات بیش از 150 رأس گوسفند و یک گوساله قربانی شده است.

خوش قدم گفت: در شهرستان شاهرود نیز هشت رأس گاو و چند نفر شتر و بیش از 150 رأس گوسفند قربانی شده است که این نشان از همت مردم در این زمینه دارد.

وی با اشاره به پنج برابر شدن قربانی در شهرستان شاهرود نسبت به سال گذشته اظهار کرد: یکی از علت های این اتفاق، برگزاری جلسات و پیگیری ها و تشکیل قرارگاه های مردمی و مشارکت دادن آحاد جامعه و عنایت خداو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 1000 بسته معیشتی در شاهرود/ کمک ها ادامه دارد

توزیع 1000 بسته معیشتی در شاهرود/ کمک ها ادامه دارد