مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 08:002020-08-14اجتماعي

آغاز بارندگی در گیلان از امروز تا چهارشنبه


کارشناس هواشناسی گیلان، از کاهش چهار تا 9 درجه ای دمای هوا خبر داد و گفت: از عصر و شب امروز با نفوذ جریانات ناپایدار روند کاهش دما و به تناوب در بعضی ساعات بارندگی تا اواسط هفته آینده پیش بینی می شود.

- ایسنا/گیلان کارشناس هواشناسی گیلان، از کاهش چهار تا 9 درجه ای دمای هوا خبر داد و گفت: از عصر و شب امروز با نفوذ جریانات ناپایدار روند کاهش دما و به تناوب در بعضی ساعات بارندگی تا اواسط هفته آینده پیش بینی می شود.

شبنم هادی نژاد در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در حال حاضر آسمان کمی تا نیمه ابری است، اظهار کرد: در برخی از ساعات افزایش ابر، وزش باد و رگبار باران دور از انتظار نیست.

وی بیشینه دمای هوای استان را 31 درجه سلسیوس در منجیل و کمینه دمای استان را 16 درجه سلسیوس مربوط به ایستگاه اسب وونی تالش دانست دانست و افزود: به تدریج از عصر و شب امروز با نفوذ جریانات ناپایدار و همراهی آن با هوای خنک، روند کاهش دما، به تناوب در بعضی ساعات بارندگی، وزش باد، رعد و برق و مواج بودن دریا تا اواسط هفته آینده پیش بینی می شود.

سرپرست اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی گیلان، سامانه جوی پیش بینی شده را همراه با بارندگی، وزش باد و رعد و برق دانست و خاطرنشان کرد: دما به طور متوسط در نقاط مختلف استان بین چهار تا 9 درجه سلسیوس کاهش می ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بارندگی در گیلان از امروز تا چهارشنبه

آغاز بارندگی در گیلان از امروز تا چهارشنبه