مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 04:452020-08-14پزشكي

مسمومیت 14 نفر با گاز مونوکسید کربن در چهارمحال و بختیاری


رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از مسمومیت 14 نفر با گاز مونوکسید کربن در چهارمحال و بختیاری در سالجاری خبر داد.

- محمد حیدری در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ابتدای سال تاکنون 14 مورد مسمومیت با مونوکسیدکربن داشتیم که آمار نسبت به سال گذشته کاهش داشته این مهم نیز به دلیل اطلاع رسانی ها بوده است.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد افزود: از ابتدای سال تاکنون 43 مورد احیای قلبی ریوی و موفق توسط اورژانس استان صورت گرفته است.

وی ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون تقریباً 60 هزار مورد با اورژانس نیاز به کمک داشتند که از این تعداد هفت هزار مورد مشاوره شده، 9 هزار مورد مزاحمت های تلفنی، 33 هزار مورد موارد دیگر بوده است.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: وظیفه انتقال بیماران بین مراکز درمانی و انتقال از محل حادثه یا امداد جاده ای با اورژانس است و در اکثر مأموریت ها نیروهای اورژانس نمی داند افراد بیمار دچار کرونا هستند که این کار را سخت تر کرده و وسایل حفاظت فردی نیز انجام عملیات را برای نیروها سخت تر کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسمومیت 14 نفر با گاز مونوکسید کربن در چهارمحال و بختیاری

مسمومیت 14 نفر با گاز مونوکسید کربن در چهارمحال و بختیاری