مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 04:152020-08-14اقتصادي

100 کیلومتر لوله انتقال آب در منطقه الموت قزوین اجرا شد


رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت: طی سال های اخیر 100 کیلومتر لوله گذاری برای انتقال آب در اراضی کشاورزی منطقه الموت قزوین اجرا شده که قسمت عمده آن در سه سال اخیر تحقق یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، فاطمه خمسه رییس سازمان جهادکشاورزی استان اظهار کرد: طی سال های اخیر 100 کیلومتر لوله گذاری برای انتقال آب در اراضی کشاورزی منطقه الموت قزوین اجرا شده که قسمت عمده آن در سه سال اخیر تحقق یافته است.

وی افزود : علاوه بر اجرای طرح های انتقال آب، استخرهای ذخیره آب در روستاهای فلار و ورتوان تا پایان سال جاری با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال به اتمام می رسد.

وی اظهار داشت: فرآیند مطالعاتی چندین استخر در مناطق مختلف استان قزوین صورت گرفته و با تامین و تخصیص اعتبار عملیات اجرایی آن ها در سال جاری آغاز خواهد شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: طرح های بزرگی همچون طرح انتقال آب به چرشدره، دهدوشاب و خشک چال نیز در حال اجرا و اتمام است.

خمسه گفت: روستاییانی که نیاز به انتقال آب و لوله گذاری دارند، درخواست های خود را ارائه دهند و با تصویب آن در کمیته برنامه ریزی شهرستان، مورد اجرا قرار خواهد گرفت.

وی توسعه باغات در اراضی شیب دار را از دیگر اقدامات دارای اولویت در منطقه الموت برشمرد و گفت: از آنجایی که در مناطق ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 کیلومتر لوله انتقال آب در منطقه الموت قزوین اجرا شد

100 کیلومتر لوله انتقال آب در منطقه الموت قزوین اجرا شد