مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 23:452020-08-13اقتصادي

راه دسترسی مهمترین مشکل درودگران در شهرک ثامن


رییس اتحادیه صنف درودگران استان قم گفت: یکی از مهمترین مشکلات شهرک ثامن نبود دسترسی مسیر تردد سهل الوصول و امن است که باید در دستور کار مسئولین راه و شهرسازی قرار بگیرد.

- حسین معماریان در حاشیه همایش همدلی که در شهرک ثامن با حضور جمعی از درودگران برگزارشد در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به چالش های متعددی که پیش روی صنف درودگران، قرار دارد، اظهارکرد: یکی از نگرانی های مهم صنف ما تهیه مواد اولیه است و چوب یکی از شاخص ترین مواد اولیه ای است که باید به صورت وارداتی به دست درودگران برسد.

وی با اشاره به اجرایی شدن طرح تنفس جنگل در ایران، بیان کرد: به دلیل اجرای این طرح مجبور هستیم از چوب های وارداتی استفاده کنیم و این امر هزینه های بالایی را به درودگران تحمیل می کند.

رییس صنف درودگران استان قم با تاکید براینکه قیمت واردات چوب در طول چند سال اخیر بسیار کمرشکن شده است، تصریح کرد:  چوبی که در سال 92 هر مترمربع آن را با قیمت 320 هزار تومن خریداری می کردیم اکنون باید با 10 میلیون تومان خریداری شودکه در نتیجه هزینه های بالایی را به تولیدکنندگان تحمیل می کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به آثار منفی شیوع ویروس کرونا به تمام اصناف اشاره و بیان کرد: شیوع این ویروس ضرر بسیاری به صنف درودگران وارد کرد که از آن جمله می شود به افزایش ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه دسترسی مهمترین مشکل درودگران در شهرک ثامن

راه دسترسی مهمترین مشکل درودگران در شهرک ثامن