مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 17:452020-08-13اجتماعي

نیاز کشور به ساخت 200 مدرسه استثنایی برای رسیدن به استاندارد سرانه فضای آموزشی


معاون وزیر و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی از نیاز کشور به ساخت 200 مدرسه استثنایی برای رسیدن به استاندارد سرانه فضای آموزشی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اموزش و پرورش، سیوجواد حسینی، در حاشیه بازدید از پایگاه های سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی شهر مشهد، اظهار کرد: رسیدن به آموزش و پرورش استاندارد نیازمند استاندارد سازی فضا، تجهیزات، نیروی انسانی، منابع مالی و رویه ها است.

معاون وزیر و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی استاندارد سرانه فضای آموزشی دانش آموزان استثنایی را 28 متر مربع دانست و ادامه داد: در حال حاضر این عدد 10 متر مربع است و برای رسیدن به این استاندارد 200 مدرسه ویژه استثنایی و 14 مدرسه اتیسم باید در کشور ساخته شود.

  وی تصریح کرد: با همت خیرین و سازمان نوسازی مدارس ساخت 82 مدرسه از 214 مدرسه مورد نیاز با شعار آغازی خوب برای پایانی خوب در سال جاری آغاز شده است.

حسینی بیان کرد: علاوه بر استاندارد سازی فضای آموزشی، یک هزار مرکز اختلالات یادگیری، 15 سالن ورزشی استاندارد دانش آموزان استثنایی و 350 سالن ورزشی درون مدرسه ای  نیز  در کشور  برای دانش آموزان با نیازهای ویژه مورد نیاز است که با همت خیرین و سازمان نوسازی مدارس به مرور ساخت این فضاها آغاز خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز کشور به ساخت 200 مدرسه استثنایی برای رسیدن به استاندارد سرانه فضای آموزشی

نیاز کشور به ساخت 200 مدرسه استثنایی برای رسیدن به استاندارد سرانه فضای آموزشی