مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 12:302020-08-13اقتصادي

پیش فروش واکسن کرونا با نرخ 120 دلاری


دانشگاه اکسفورد در تولید واکسن علیه کرونا جلودار است.

هر واکسن این موسسه انگلیسی هم اکنون به قیمت 120 دلار پیش فروش می شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، محمدرضا ظفرقندی روز پنجشنبه در سازمان نظام پزشکی در جمع خبرنگاران افزود: کشورهای زیادی برای تولید واکسن کرونا در تلاش هستند.

در بین موسسه های مختلفی که در این زمینه فعالیت می کنند، دانشگاه اکسفورد انگلیس از بقیه جلوتر است و به همین علت کشورهای زیادی با درخواست های 20 میلیون و 30 میلیون این واکسن را پیش خرید می کنند، قیمت آن بالاست و کشورهای زیادی برای خرید آن اقدام کرده اند، اگر در ایران بخواهیم برای حداقل 20 میلیون نفر این واکسن را تهیه رقم بزرگی می شود که در توان کشور نیست ضمن اینکه این واکسن باید هر سه ماه تکرار شود.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی باید بیشتر تمرکز را بر روی پیشگیری از ابتلای مردم به کرونا بگذاریم، رسانه ها همان طور که تاکنون به خوبی عمل کرده اند باید آگاهی سازی و هشداردهی به مردم را ادامه دهند و جلوی عادی سازی را بگیرند و در واقع عادی نسازی بکنند، باید افرادی که از پروتکل های بهداشتی تخطی می کنند، جریمه شوند و سختگیری ها باید بیشتر شود.

رییس سازمان نظام پزشکی گفت: ویروس کرونا، بسیار پیچیده عمل می کند و شرایط کشور نیز پیچیده است هر روز تعدادی از همکارانمان را در جامعه پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش فروش واکسن کرونا با نرخ 120 دلاری

پیش فروش واکسن کرونا با نرخ 120 دلاری