مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 08:352020-08-13بين الملل

نخست وزیر عراق موظف به آمارگیری انبارهای تسلیحاتی آمریکا در بغداد شد


عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق از نخست وزیر این کشور خواست تا برای آمارگیری انبارهای تسلیحات نیروهای آمریکایی در بغداد وارد عمل شود.

- عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق از نخست وزیر این کشور خواست تا برای آمارگیری انبارهای تسلیحات نیروهای آمریکایی در بغداد وارد عمل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری بغداد الیوم، مهدی آمرلی، عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق ضمن هشدار نسبت به تکرار سناریوی انفجار بندر بیروت در بغداد، از مصطفی الکاظمی، نخست‎ وزیر عراق خواست تا جهت ممانعت از تکرار سناریوی مشابه انفجار بندر بیروت در بغداد، برای آمارگیری انبارهای تسلیحاتی نیروهای آمریکایی در بغداد وارد عمل شود.

آمرلی همچنین تصریح کرد، نیروهای آمریکایی مقادیر زیادی سلاح های خطرناک در خاک عراق در اختیار دارند که در صورت وقوع هرگونه رخداد طبیعی و غیر طبیعی، احتمال دارد منجر به کشته شدن بسیاری از شهروندان عراقی شود و سناریوی انفجار بندر بیروت تکرار شود.

وی از نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق خواست تا برای تشکیل یک کمیته عالی برای آمارگیری انبارهای تسلیحاتی نیروهای آمریکایی و کسب اطلاع از میزان و تعداد سلاح ها و میزان خطرناک بودن آنها در داخل منطقه سبز و یا فرودگاه بغداد اقدامی اتخاذ کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخست وزیر عراق موظف به آمارگیری انبارهای تسلیحاتی آمریکا در بغداد شد

نخست وزیر عراق موظف به آمارگیری انبارهای تسلیحاتی آمریکا در بغداد شد