مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 08:202020-08-13سياسي

تجلیل از ایثارگران باید شایسته زحمات آنها باشد


استاندار چهارمحال و بختیاری با انتقاد از برخی تجلیل های کلیشه ای از جانبازان، گفت: ما همواره موظف به رعایت حرمت ایثارگران، جانبازان و خانواده های آن ها هستیم و اقدامات باید شایسته زحمات آن ها باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، اقبال عباسی ظهر امروز در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در محل استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و تجلیل از ایثارگران باید از کارهای کلیشه ای وکم تاثیر خودداری و اقدامات حرفه ای، موثر و به روز داشته باشیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: باید برای واژه ایثار تعریف جامع و کاملی ارائه داد و این موضوع تبیین شود که در حال حاضر ایثار در سنگر اقتصاد، تولید و درمان معنا پیدا می کند.

وی تاکید کرد: در حال حاضر دشمنان در حال حمله به سنگرهای اقتصادی ملت ایران هستند و ایثار در این شرایط مطالعه، تحقیق و اقدام موثر در بهبود وضعیت اقتصاد و چرخه تولید کشور است.

عباسی خاطرنشان کرد: ما همواره موظف به رعایت حرمت ایثارگران، جانبازان و خانواده های آن ها هستیم اما اقدامات باید شایسته زحمات آن ها باشد نه کلیشه ای و بدون برنامه.

وی تصریح کرد:همه دستگاه ها باید از کارمندان ایثارگر خود به طور شایسته تجلیل کنند و پای حرف و درد و دل آن ها نشسته و در حد توان مشکلات آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از ایثارگران باید شایسته زحمات آنها باشد

تجلیل از ایثارگران باید شایسته زحمات آنها باشد