مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 08:202020-08-13اقتصادي

انسداد 258 کارت سوخت در همدان


مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان با تأکید براینکه بنزین فروشی از کارت سوخت خودرو های عمومی تخلف آشکار و برخورد قانونی با صاحب کارت از قوانین و مقررات این حوزه است، - از انسداد 258 کارت سوخت در این منطقه خبرداد.

امین روستایی با بیان اینکه سهمیه سوخت خودروهای عمومی به عموم مردم تعلق دارد، گفت: از ابتدای سال جاری تعداد 258 فقره کارت هوشمند سوخت متعلق به تاکسی و وانت بار که به طور عمدی یا با همکاری عوامل شاغل در جایگاه ها مبادرت به سوءاستفاده از سهمیه تخصیص یافته و فروش سهمیه ماهیانه خود می کردند ،مسدود شده است.

وی تصریح کرد: بازرسی های عمومی واحد حراست و کنترل نظارت شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان، عوامل نیروی انتظامی، نمایندگان تعزیرات و بازرسی سازمان صنعت، معدن، تجارت از پمپ بنزین های استان بطور مستمر انجام می شود.

وی ادامه داد: این اقدام بر اساس دریافت گزارش ها از طریق سامانه رسیدگی به شکایات با شماره 09627 و نیز از طریق پایش تراکنش های سوختگیری ثبت شده در سیستم GS جایگاه در بازدیدهای تصادفی و میدانی انجام شده در جایگاه ها و مجاری عرضه سوخت انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان، روستایی یادآور شد: سهمیه تعلق گرفته به خودرو های عمومی صرفا برای ارائه خدمت و جابه جایی بار و مسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انسداد 258 کارت سوخت در همدان

انسداد 258 کارت سوخت در همدان