مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 08:152020-08-13سياسي

اهداف دشمنان با حضور مردم ولایت مدار شکست خواهد خورد


معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل گفت: اهداف دشمنان با حضور مردم ولایت مدار در صحنه شکست خواهد خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، بهروز ندایی ظهر امروز در آیین معارفه رییس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل اظهار کرد: در برهه حساس کنونی، دشمن سعی در برهم زدن آسایش و آرامش کنونی کشور را دارد و تمام این توطئه های دشمن فقط و فقط با حضور مردم انقلابی و ولایت مدار کشورمان خنثی خواهد شد.

وی از زحمات حجت الاسلام نظرپور قدردانی کرد و افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان عملکرد بسیار خوبی را در برگزاری مراسمات، راهپیمایی ها و برنامه های مختلف داشته و مدیریت مطلوب و توانمند رییس این شورا قابل لمس بوده است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل به انتصاب حجت الاسلام باقری به عنوان رییس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: انتظار داریم تمام دستگاه های عضو شورا همکاری و هماهنگی بیش از پیش داشته باشند و قطعا با حضور حجت الاسلام باقری شاهد فعالیت های مفید و مستمر در حوزه شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی استان خواهیم بود.

وی تاکید کرد: همه دستگاه ها، نهاد ها و ارگان ها وظیفه دارند تا در جهت تبلیغات اسلامی قدم بردارند و این یک وظیفه همگانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهداف دشمنان با حضور مردم ولایت مدار شکست خواهد خورد

اهداف دشمنان با حضور مردم ولایت مدار شکست خواهد خورد