مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 08:102020-08-13سياسي

ائمه جمعه در راستای حل مشکلات مردم کمک حال مسئولان باشند


عضو شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور بابیان اینکه ائمه جمعه از فرصت نماز جمعه باید برای خدمت به مردم استفاده کنند، گفت: ائمه جمعه در راستای حل مشکلات مردم کمک حال مسئولان باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید رضا تقوی ظهر پنج شنبه در آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان به میزبانی سالن جلسات این شورا ضمن بیان اینکه ائمه جمعه، مدیران و مسئولان استان باید در راستای خدمت و انجام وظیفه خود، برای مردم فرصت سازی کنند، ابراز داشت: امروز مردم با مشکلاتی مواجه هستند که می طلبد تا ائمه جمعه در مسیر رفع این مباحث و مشکلات، کمک حال مدیران باشند.

وی ضمن بیان اینکه توفیق ابزار و عواملی که بستر رسیدن انسان به هدف نهایی را فراهم می کند، افزود: موفقیت واژه ای که همه انسان ها به دنبال آن هستند و از موفقیت دیگران شاد و خود نیز به دنبال موفقیت و توفیق می باشند.

عضو شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور بابیان اینکه موفقیت در راستای ایفا و عمل به وظیفه و مسئولیت محقق خواهد شد، ابراز داشت: باید درراه رسیدن به هدف نهایی و قله پیروزی، رضایت فرد و کسانی که در معرض این مسئولیت هستند و به معنای کامل تر، رضایت مردم را به همراه داشته باشد، در این صورت که توفیق حاصل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائمه جمعه در راستای حل مشکلات مردم کمک حال مسئولان باشند

ائمه جمعه در راستای حل مشکلات مردم کمک حال مسئولان باشند