مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 07:502020-08-13اقتصادي

ایجاد سامانه شناسه دار کردن کالاها از تخلفات در بازار جلوگیری می کند


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: با بهره گیری از سامانه شناسه دار کردن کالاها تخلفات اقتصادی و قاچاق کالا در بازار رصد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، محمد دره وزمی پیش از ظهر امروز در دومین جلسه کارگروه حمایت از تولید و نظارت بر گردش کالا در سطح عرضه اظهار کرد: شناسه دار کردن کالا در زمینه سامانه جامع انبارها به شفافیت تجارت داخلی و خارجی کمک می کند.

وی افزود: امروز با بهره گیری از تکنولوژی it و سامانه شناسه دار کردن کالاها به سهولت از تخلفات ورود و خروج کالا جلوگیری می شود.

دره وزمی فعال کردن سامانه جامع انبارها را بسیار مهم دانست و گفت: ثبت انبارها در سامانه اطلاع درستی از موجودی داخل انبارها به ما می دهد.

وی هدف از راه اندازی این سامانه و مزایای آن را شفافیت در عرصه تولید و عرضه و نیز تولید کالا در کارخانه عنوان کرد و گفت: آگاه سازی، اطلاع رسانی و ایجاد شفافیت ذهنی افکار عمومی در سطح بازار بویژه آگاهی بخشی به تولیدکنندگان، مصرف کنندگان شد.

وی تاکید کرد: در سال جاری که به سال رونق تولید نامگذاری شده است در رستای حمایت از تولید باید موانع پیش روی تولید برداشته شود.

کشف یک فقره پرونده احتکار به ارزش 549 میلیون ریال کارشناس سازمان نظارت و بازرسی صنعت و معدن کردستان گفت:  در تیر امسال 141 مورد بازرسی در است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد سامانه شناسه دار کردن کالاها از تخلفات در بازار جلوگیری می کند

ایجاد سامانه شناسه دار کردن کالاها از تخلفات در بازار جلوگیری می کند