مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 07:152020-08-13اقتصادي

ایجاد 313 شغل در شهرستان نظرآباد/افتتاح 11 واحد تولیدی در هفته دولت


فرماندار نظرآباد با اشاره به اینکه برنامه های متعددی به مناسبت هفته دولت در شهرستان نظرآباد در نظر گرفته شده است، گفت: در میان برای 313 نفر شغل ایجاد خواهد شد.

- جواد صادقلو، فرماندار شهرستان نظرآباد، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نظرآباد، گفت: از بهره برداری 74طرح عمرانی و اقتصادی با اشتغالزایی 313نفر بمناسبت گرامیداشت هفته دولت در نظرآباد خبر داد.

فرماندار نظرآباد در خصوص طرح های آماده بهره برداری این شهرستان در هفته دولت گفت: 60پروژه عمرانی و 14پروژه اقتصادی بااعتباری بالغ بر 734میلیارد تومان با ایجاد اشتغال برای 313 نفر آماده بهره برداری در هفته دولت سال جاری می باشد.

وی در ادامه در تشریح اهم پروژه ها اظهار کرد: افتتاح مدارس شهید حمزه ای، عزت سعادت و شهیدرضاخانی، اصلاح و توسعه شبکه آب شرب و حفر 3حلقه چاه آب شرب در شهر نظرآباد، بهسازی بخش اورژانس بیمارستان امام حسن مجتبی(ع)، پروژه های پیاده روسازی، روکش آسفالت، احداث بوستان و جاده تندرستی، اصلاح و اجرای طرح هادی روستایی، طرح های خط انتقال آب کشاورزی با لوله و طرحهای آبیاری قطره ای، نصب 4دکل BTS همراه اول در سطح شهرستان و اجرای فیبر نوری از جمله اهم پروژه های عمرانی نظرآباد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 313 شغل در شهرستان نظرآباد/افتتاح 11 واحد تولیدی در هفته دولت

ایجاد 313 شغل در شهرستان نظرآباد/افتتاح 11 واحد تولیدی در هفته دولت