مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 06:302020-08-13حوادث

4 فوتی در پی حفاری غیرمجاز/ جنازه ها از گودال 15 متری خارج شدند


مدیرعامل سازمان آتشنشانی کرمانشاه از انجام عملیات امداد و نجات چهار نفر در شهرستان گیلانغرب خبر داد و افزود: با رسیدن سر صحنه حادثه، متاسفانه هر چهار نفر جان باخته بودند و جسد آنها از گودال خارج شد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل سازمان آتشنشانی کرمانشاه از انجام عملیات امداد و نجات چهار نفر در شهرستان گیلانغرب خبر داد و افزود: با رسیدن سر صحنه حادثه، متاسفانه هر چهار نفر جان باخته بودند و جسد آنها از گودال خارج شد.

غلامرضا رضایی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به گرفتار شدن چهار نفر در گودالی 15 متری در شهرستان گیلانغرب، گفت: این حادثه شب گذشته (22 مرداد) رخ داد و بلافاصله نیروهای امداد و نجات به محل اعزام شدند.

وی افزود: عملیات امداد و نجات با توجه به تنگی دهانه غار که گودال در آن قرار داشت به سختی پیش رفت و در نهایت با هماهنگی مدیرکل بحران استان، صبح امروز تیمی ویژه از آتشنشانی کرمانشاه به محل حادثه اعزام شدند.

رضایی تصریح کرد: دهانه غار بگونه ای که یک نفر هم به سختی داخل آن می رفت و نیروهای آتشنشانی با سختی فراوان توانستند وارد گودال 15 متری شوند.

مدیرعامل سازمان آتشنشانی کرمانشاه خاطرنشان کرد: متاسفانه در این حادثه هر چهار نفر جان باختند و جنازه این افراد با مشقت و سختی فراوان توسط نیروهای آتشنشانی دقایقی پیش از گودال بیرون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 فوتی در پی حفاری غیرمجاز/ جنازه ها از گودال 15 متری خارج شدند

4 فوتی در پی حفاری غیرمجاز/ جنازه ها از گودال 15 متری خارج شدند