مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 04:452020-08-13فرهنگي

تب «تنت» بریتانیا را گرفت/ نبض سینمای جهان در دست نولان


در حالی که فروش بلیت های فیلم جدید کریستوفر نولان یعنی «تنت» از دیروز شروع شده؛ شمار زیادی از بلیت ها در روز نخست پیش فروش در بریتانیا به فروش رسید.

- در حالی که فروش بلیت های فیلم جدید کریستوفر نولان یعنی تنت از دیروز شروع شده؛ شمار زیادی از بلیت ها در روز نخست پیش فروش در بریتانیا به فروش رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، با نزدیک شدن به 26 آگوست (5 شهریور)، همه راه های سینماروها در بریتانیا و ایرلند به فیلم تنت برادران وارنر ختم می شود.

زنجیره های مختلف سینمایی که در بریتانیا کار خود را شروع کرده اند، بیشترین سالن های سینماهای خود را به تنت اختصاص داده اند.

برای مثال سینماهای اودئون در کاردیف ولز 16 نمایش را به این فیلم اختصاص داده اند و ادینبورگ اسکاتلند در روز 26 آگوست 19 نمایش از تنت روی پرده ها خواهد داشت.

در اروپا غول زنجیره ای وو فروش بلیت برای تنت را از نیمه شب سه شنبه یا اولین ساعت چهارشنبه آغاز کرد و 60 درصد بلیت های ارایه شده برای تنت را در بریتانیا در روز چهارشنبه فروخت.

این در حالی است که وو 91 سالن سینما در بریتانیا و ایرلند دارد و به جز دو سینما، همه آنها تنت را نمایش می دهند.

در حالی که با شروع به کار سالن های سینماها استقبال از آنها بد نبوده و فیلم جدید راسل کرو با عنوان قاطی کرده توانسته است بیش از 231 هز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تب «تنت» بریتانیا را گرفت/ نبض سینمای جهان در دست نولان

تب «تنت» بریتانیا را گرفت/ نبض سینمای جهان در دست نولان