مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 01:452020-08-12سياسي

سینمای دفاع مقدس روحیه ایثار را در رخدادهای اجتماعی نهادینه می کند


عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در گسترش روحیه ایثار و فداکاری، گفت: تولید آثار نمایشی با محتوای انقلاب و دفاع مقدس می تواند روحیه مقاومت و خودباوری را در جامعه نهادینه کند.

- حجت الاسلام محمدرضا مبلغی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم گسترش سینمای دفاع مقدس و انقلاب، به خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس گفت: اقدامات خوبی در سال های گذشته انجام شده و آثار خوبی نیز تولید شده است اما این فعالیت ها با عظمت دفاع مقدس متناسب نیست.

وی افزود: سینما و هنرمندان باید به موضوعات مهم اجتماعی توجه و روی مهمترین موضوعات اجتماعی تمرکز کنند؛ قطعاْ موضوع دفاع مقدس یکی از موضوعات بی بدیل اجتماعی ایران است که سینما باید بیش از گذشته به آن بپردازد.

  عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تولید آثار نمایشی با محتوای انقلاب و دفاع مقدس می تواند روحیه مقاومت و خودباوری را در جامعه نهادینه کند؛ در این بین سینما به دلیل گستردگی و اثرگذاری بی نظیری که دارد، قطعاْ باید جدی تر از گذشته در این عرصه حضور پیدا کند.

  نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برگزاری جشنواره ‎هایی مانند جشنواره فیلم مقاومت، روحیه ایثار و فداکاری را در بین جامعه گسترش می دهد و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سینمای دفاع مقدس روحیه ایثار را در رخدادهای اجتماعی نهادینه می کند

سینمای دفاع مقدس روحیه ایثار را در رخدادهای اجتماعی نهادینه می کند