مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 20:302020-08-12سياسي

دشمنان برای ایجاد یک جریان دوگانه و متضاد در کشور تلاش می کنند


نماینده کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمنان برای ایجاد یک جریان دوگانه و متضاد در عزاداری های ماه محرم تلاش می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمود محمدی عراقی در گردهمایی متولیان عاشورایی با اشاره به سابقه تاریخی شرایط مشابه پیش آمده ناشی از ویروس کرونا گفت: در موارد مشابه تاریخی توسل ویژه مردم به اهل بیت (علیهم السلام) راهگشا بوده و قطعاًً امروز نیز این مساله راهگشا خواهد بود.

وی با اشاره تاکید دین مبین اسلام به اهمیت حفظ جان انسان ها و سلامت جامعه افزود: در هیچ مکتبی اینقدر بر حفظ جان انسان ها تاکید نشده و برای آن اهمیت قائل نشده اند.

نماینده کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت عزداری های ماه محرم و صفر در شکل گیری انقلاب اسلامی ایران و زنده ماندن این انقلاب، به لزوم برگزاری مراسمات عزاداری ماه محرم تاکید کرد و گفت: در کشور ایران سوابق زیادی از همراهی مردم در بسیج های عمومی ثبت شده است و در قضیه عزاداری ماه محرم نیز باید یک احساس مسئولیت همگانی به وجود بیاید و مردم و مسئولین در کنار هم ماه محرم تاریخی رقم بزنند.

وی ادامه داد: دشمنان این انقلاب از روز اول شیوع این ویروس منحوس به دنبال به وجود آوردن جریان های دوگانه و متضاد بودند که به لطف خدا و بصیرت مردم تا امروز موفق نشده اند و قطعاً در ایجاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان برای ایجاد یک جریان دوگانه و متضاد در کشور تلاش می کنند

دشمنان برای ایجاد یک جریان دوگانه و متضاد در کشور تلاش می کنند