مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 18:552020-08-12سياسي

وقتی رقیب و داور، هر دو یکی می شوند!


رییس کمیته تخصصی توسعه کسب و کار کمیسیون ملی یونسکو در ایران در یادداشتی با اشاره به تاکیدهای صورت گرفته در اجرای سیاستهای اصل 44 قانون اساسی، - رییس کمیته تخصصی توسعه کسب و کار کمیسیون ملی یونسکو در ایران در یادداشتی با اشاره به تاکیدهای صورت گرفته در اجرای سیاستهای اصل 44 قانون اساسی، آنچه در مورد سازمان صنایع کوچک و شرکت شهرکهای صنعتی اتفاق افتاده را در عمل با این مسیر همسو ندانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در یادداشت علی اصغر کیهانی آمده است: قانون اجرای سیاستهای کلی اصل 44 قانون اساسی در عمل نه تنها برای محدود کردن دولت از تصدی گری موفق نشد، بلکه برعکس آنچه هدف گذاری شده بود تبدیل شد.

سازمان صنایع کوچک و شرکت شهرکهای صنعتی ایران که شامل یک سازمان مادر به همراه 31 شرکت استانی است، مثال خوبی برای نحوه مواجهه دولت با این قانون است.

به استناد تبصره 5 ماده 3 قانون مذکور که در سال 1387 به تصویب رسید، سازمان صنایع کوچک به عنوان یک سازمان توسعه ای تعیین و کلیه شرکتهای استانی تابعه آن (شامل 31 شرکت) مشمول واگذاری شد؛ چرا که وظایف تصدی گری آنها شامل شهرک سازی به بخش خصوصی واگذار شده بود و لازم بود حداکثر تا پایان برنامه چهارم توسعه (1390) وظایف حاکمیتی خود را نیز به استانداری ها یا سازمانهای صنعت و معدن استانها محول کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی رقیب و داور، هر دو یکی می شوند!

وقتی رقیب و داور، هر دو یکی می شوند!