مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 18:402020-08-12بين الملل

ترامپ رویکرد مشخصی برای توافق با «کیم» ندارد


یک مقام سابق کره شمالی گفت، گمان نمی کند تا قبل از انتخابات آمریکا دیداری بین رهبران دو کشور صورت گیرد، زیرا رییس جمهور آمریکا شروط روشنی برای توافق با پیونگ یانگ تعیین نکرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، تائه یونگ هو معاون سفیر سابق کره شمالی در انگلیس گفت، باور ندارد تا پیش از انتخابات ریاست جمهوری امسال در آمریکا دیداری بین رهبران دو کشور انجام شود.

به نوشته خبرگزاری یونهاپ ، این مقام سابق کره شمالی که در حال حاضر نماینده پارلمان در کره جنوبی است گفت: فکر نمی کنم نشست موسوم به غافلگیری اکتبر یا هر نشست دیگری بین آمریکا و کره شمالی محتمل باشد .

وی در ادامه به سخنان کیم یو جونگ خواهر کیم جونگ اون رهبر کره شمالی اشاره کرد که ماه گذشته گفته بود، چهارمین دیدار میان کیم و دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا غیرضروری و بی فایده است.

تائه یونگ هو در این باره گفت: با اینکه رییس جمهور ترامپ هفته گذشته گفت که اگر مجدداً انتخاب شود فوراً با کره شمالی به توافق می رسد، رییس جمهور ترامپ شروط مشخصی را برای توافق بیان نکرده است .

وی افزود: پس کره شمالی ممکن است سخنان هفته گذشته ترامپ را به عنوان راهبرد انتخاباتی برای جلوگیری از مداخله کیم جونگ در انتخابات [آمریکا] از طریق تحریکات نظامی در نظر بگیرد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ رویکرد مشخصی برای توافق با «کیم» ندارد

ترامپ رویکرد مشخصی برای توافق با «کیم» ندارد