مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 16:152020-08-12حوادث

دستگیری فوری آدم ربای کودک 9 ماهه توسط پلیس در رشت


سرهنگ علی رمضانی دقایقی پیش در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به سرقت یک کودک 9 ماهه در کوچصفهان اظهار کرد: ساعتی پیش اتومبیلی که دارای سه سرنشین کودک و خردسال بود در کوچصفهان ربوده شد.

وی با بیان اینکه سارق خودروی پراید پس از پیاده کردن دو کودک اقدام به دزدیدن این خودرو می کند، افزود: مادر این فرزندان، ماشین را روشن گذاشته و پیاده می شود که سارق به محض دیدن این صحنه وارد خودرو شده و پس از خروج دو کودک حاضر در خودرو شروع به دزدیدن خودرو کرده و متواری می شود.

فرمانده انتظامی رشت در پاسخ به این سؤال که چگونه سارق از وجود کودک 9 ماهه در خودرو آگاه نبوده است، گفت: این کودک در صندلی عقب خودرو خوابیده بوده که با سروصدای کودکان و مراجعه مادر آن ها مشخص شد یک کودک 9 ماهه نیز در ماشین بود که به همراه ماشین ربوده شده است .

رمضانی با تأکید بر دستگیری سارق خودرو و کودک 9 ماهه در کمتر از نیم ساعت تصریح کرد: به محض اطلاع از وقوع سرقت خودرو و کودک 9 ماهه که در صندلی عقب خودرو خوابیده بود، بلافاصله کلیه راه های اصلی و فرعی توسط عوامل انتظامی مسدود و تحت کنترل قرار گرفت که در کمتر از نیم ساعت این سارق 50 ساله در بخش سنگر مورد شناسایی و با رعایت اصول ایمنی به منظور آسیب نرسیدن به کودک داخل ماشین دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری فوری آدم ربای کودک 9 ماهه توسط پلیس در رشت

دستگیری فوری آدم ربای کودک 9 ماهه توسط پلیس در رشت