مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 12:002020-08-12سياسي

33 هزار بسته غذای گرم بین نیازمندان استان سمنان توزیع شد


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با اشاره به اجرای «طرح ولایت علوی اکمال دین نبوی» گفت: 33 هزار بسته غذای گرم بین نیازمندان استان در راستای اجرای این طرح توزیع شد.

- سمنان- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با اشاره به اجرای طرح ولایت علوی اکمال دین نبوی گفت: 33 هزار بسته غذای گرم بین نیازمندان استان در راستای اجرای این طرح توزیع شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام اسماعیل تدینی بعدازظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه اجرای طرح ولایت علوی اکمال دین نبوی به مناسبت دهه امامت و ولایت در استان سمنان برگزار می شود، اظهار داشت: این طرح در سال جاری با توجه به شیوع ویروس کرونا با محدودیت هایی اجرا شد که در این راستا 33 هزار بسته غذای گرم بین نیازمندان استان سمنان توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه 13 هزار بسته ارزاق معیشتی شامل گوشت، مرغ، برنج و سایر اقلام خوراکی به صورت خشک نیز در این طرح تهیه و توزیع شد، اعلام کرد: اجرای این طرح در سال جاری با توجه به ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی بدون حضور جمعیت برگزار شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با بیان اینکه خیران استان سمنان نقش محوری در اجرای این طرح دارند، تأکید کرد: هیئت امنای بقاع متبرکه مجریان اصلی این طرح بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

33 هزار بسته غذای گرم بین نیازمندان استان سمنان توزیع شد

33 هزار بسته غذای گرم بین نیازمندان استان سمنان توزیع شد