مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 09:252020-08-12سياسي

فضای مجازی محور ویژه برنامه های سالروز ورود آزادگان به میهن است


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: استان ایلام 337 آزاده را در دوران هشت سال دفاع مقدس تقدیم آرمان های نظام و انقلاب اسلامی کرده است.

- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: استان ایلام 337 آزاده را در دوران هشت سال دفاع مقدس تقدیم آرمان های نظام و انقلاب اسلامی کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسدالله تولیده در نشست خبری که به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی برگزار شد، با بیان اینکه تمام مدیران استانی و فرمانداران موظف شده اند به بهترین نحو ممکن از آزادگان شاغل و بازنشسته در ادارات تجلیل کنند، توضیح داد: با توجه به شرایط و شیوع ویروس کرونا، ویژه برنامه های گرامی داشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی در سال جاری با محوریت فضای مجازی برگزار می شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام افزود: برنامه ریزی لازم برای گرامی داشت 26 مرداد انجام شده است و تلاش می کنیم که مراسمی در فضای مجازی با کمک رسانه ها و مشابه یادواره مجازی گرامی داشت شهدای ملکشاهی، ایوان و زرنه برگزار کنیم و در این بین از ظرفیت فضای مجازی برای شناساندن و معرفی آزادگان، بیان خاطرات و سختی های دوران اسارت آزادگان استفاده خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای مجازی محور ویژه برنامه های سالروز ورود آزادگان به میهن است

فضای مجازی محور ویژه برنامه های سالروز ورود آزادگان به میهن است