مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 09:202020-08-12پزشكي

توصیه های پیشگیری از انتشار کرونا در شالی کوبی های گیلان


مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: با توجه به فصل برداشت برنج و آغاز به کار کارخانجات شالی کوبی در استان ضروری است تا برای حفظ سلامت کشاورزان و نیروهای شاغل در کارخانه های شالی کوبی توصیه های بهداشتی رعایت شود.

- قاسم جواد زاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به برخی مراقبت ها برای پیشگیری از انتشار ویروس جلوگیری شود.

جوادزاده با بیان اینکه غذاها باید در ظروف یک بارمصرف تهیه و به کارگران تحویل داده شود، افزود: محیط کارخانه، دستگاه ها و ماشین آلات، رختکن ها، نمازخانه ها، رستوران، نگهبانی و سرایداری، سرویس های بهداشتی، دستگیره ها و غیره در پایان هرروز باید بر اساس پروتکل های بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به صورت مستمر ضدعفونی شود.

وی با تأکید بر اینکه از وسایل حفاظت فردی، شامل کلاه ایمنی به صورت مشترک به هیچ وجه استفاده نشود، بیان کرد: کارگران بعد از اتمام ساعات کاری حتماً در محل کارگاه استحمام کنند و لباس های خود را بشویند ضمن اینکه سرویس­های ایاب و ذهاب و حمل ونقل قبل و پایان سرویس دهی حتماً ضدعفونی شود.

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی گیلان با تأکید بر اینکه زباله های تولیدی در کارگاه باید روزانه به صورت مستمر به طریق بهداشتی تخلیه و برای دفع بهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های پیشگیری از انتشار کرونا در شالی کوبی های گیلان

توصیه های پیشگیری از انتشار کرونا در شالی کوبی های گیلان