مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 08:302020-08-12سياسي

دسته روی و تجمع در محرم نخواهیم داشت


مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان این که رعایت پروتکل های بهداشتی و تصمیم ستاد کرونا برای برگزاری مراسم محرم مبنا است، گفت: دسته روی و تجمع در این ایام نخواهیم داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام نورالله ولی نژاد ظهر چهارشنبه در ششمین جلسه ستاد استانی محرم اظهارکرد: فرمایشات رهبر معظم انقلاب در کارکردهای ستاد محرم برای ما حجت و مبنا است.

وی با اشاره به اینکه معظم له نظر ستاد ملی کرونا را برای خود قابل اجرا برشمردند، افزود: برهمگان واجب است که مراسم محرم را طبق دستورالعمل های این ستاد با حفظ پروتکل وزارت بهداشت و رعایت فاصله اجتماعی برگزار کنند.

ولی نژاد ادامه داد: مراسم دسته روی و تجمع برای عزاداران حسینی در محرم نداریم و برنامه های تعریف شده ای جایگزین آنها خواهد شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به محدودیت برنامه های ماه محرم تصریح کرد: محدودیت هایی در برگزاری مراسم محرم خواهیم داشت و بزودی اعلام خواهد شد.

ولی نژاد اضافه کرد: مردم فهیم و آگاه مراسم محرم را به خوبی برگزار و کرونا را هم مدیریت خواهند کرد.

وی ابراز کرد: هیئات مذهبی، مداحان و علما همان طور که در مواسات و ضدعفونی شهر و روستاها خیلی خوب عمل کردند در آرامش و تنظیم برنامه های محرم هم نقش مهمی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دسته روی و تجمع در محرم نخواهیم داشت

دسته روی و تجمع در محرم نخواهیم داشت