مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 08:202020-08-12بين الملل

گلایه شهروندان از وضعیت مرکز انتقال خون بندرماهشهر


مردم شهرستان بندرماهشهر با ابراز گلایه مندی از نبود یک مرکز انتقال خون مناسب در این شهرستان خواستار رسیدگی مسؤولین به این موضوع شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرماهشهر، بعد از گذشت چندین سال از وعده مسؤولین برای راه اندازی مرکز انتقال خون در این شهرستان، همچنان شهروندان از داشتن یک مرکز انتقال خون مناسب محروم هستند.

یکی از شهروندان ماهشهری با ابراز گلایه مندی از بی توجهی مسؤولین به مطالبات مردم، به خبرنگار فارس گفت: با وجود درخواست مکرر مردم از مسؤولین برای راه اندازی یک مرکز انتقال خون مناسب و فعال، سال هاست در این رابطه اقدامی نشده است و در حال حاضر این مرکز با وضعیت بسیار نامناسبی فعالیت می کند.

علی قنواتی ادامه داد: بسیار تاسف بار است که در یک شهرستانی با ثروت های عظیم، مرکز انتقال خون به علت نداشتن پزشک در بیشتر ایام هفته تعطیل باشد و تنها با یک یا دو کارشناس اداره شود.

مهدی گاموری از دیگر شهروندان ماهشهری در گفت و گو با خبرنگار فارس عنوان کرد: در حال حاضر مردم این شهر برای تکمیل روند درمان خود و یا گاهی اوقات در زمان بحران برای اهدای خون باید با صرف هزینه های قابل توجهی به مرکز استان مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: متاسفانه اکنون مرکز انتقال خون شهر تنها دو روز در هفته بدون حضور پزشک فعال است، اما در هربار مراجعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه شهروندان از وضعیت مرکز انتقال خون بندرماهشهر

گلایه شهروندان از وضعیت مرکز انتقال خون بندرماهشهر