مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 08:152020-08-12سياسي

عزاداری های محرم امسال با رعایت اصل سلامت در کاشان برگزار می شود


رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان گفت: عزاداری های محرم امسال با رعایت اصل سلامت در کاشان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مهدی بصیرتی پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور اظهار داشت: هیئات مذهبی مردمی علمدار یاد و نام اهل بیت (س) هستند و به همین دلیل رعایت مسائل مرتبط با سلامت مردم نیز در ایام عزاداری سالار شهیدان در اولویت کار آنها خواهد بود.

وی با اشاره به در پیش بودن ماه محرم و صفر ابراز داشت: این دو ماه به فرموده حضرت امام خمینی (ره) اسلام را زنده نگه داشته است و عشق و اراده به خاندان عصمت و طهارت را به اوج خود می رساند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان با بیان اینکه کاشان سبقه و سابقه طولانی در عزاداری امام حسین (ع) و عرض ارادت به اهل بیت دارد، تصریح کرد: در کاشان بیش از 700 هیئت مذهبی رسمی و ثبت شده وجود دارد که سابقه برخی از این هیئات بیش از چهار قرن است.

عزاداری های امسال در کاشان قطعاً با تغییراتی روبرو خواهد بود وی با بیان اینکه عزاداری های امسال در کاشان قطعاً با تغییراتی روبرو خواهد بود، خاطرنشان کرد: دستورالعمل های ابلاغ شده از طرف ستاد ملی مبارزه با کرونا از طرف هیئات مذهبی کاشان رعایت خواهد شد چراکه این هیئات خود را ملزم به رعایت کامل این دستورالعمل ها می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزاداری های محرم امسال با رعایت اصل سلامت در کاشان برگزار می شود

عزاداری های محرم امسال با رعایت اصل سلامت در کاشان برگزار می شود