مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 08:002020-08-12سياسي

بازدید مدیر مرکز فرهنگی مکتب الصادق از خبرگزاری فارس اصفهان


مدیر و اعضای هیأت امنای مرکز فرهنگی مکتب الصادق (ع) به مناسبت روز خبرنگار ضمن حضور و بازدید از خبرگزاری فارس در استان اصفهان، با مدیر خبرگزاری دیدار و گفت وگو کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، به مناسبت روز خبرنگار، رییس مرکز فرهنگی مکتب الصادق به همراه اعضای هیأت امنای این مجموعه از دفتر خبرگزاری فارس در استان اصفهان بازدید کردند.

در این بازدید علی صالحی،  مدیر دفتر خبرگزاری فارس در استان اصفهان اظهار کرد: برای اندازه گیری خدمات عمومی و فرهنگی، متر و معیار دقیقی در دست نیست ولی کرونا در کنار مردم از آن جایی که پایه های نظام مبتنی بر انقلاب اسلامی را تقویت می کند را بدخواهان ایران و رسانه های معاند بر نمی تابند.

  صالحی ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته در این مرکز، درخواست کرد: اقدامات خود را در حوزه هایی که مردم با آن درگیری بیشتری دارند، افزایش دهید، ما هم در کنار این مجموعه ها هستیم و در کنار پشتیبانی از این اقدامات، وظیفه مقابله با جنگ ادراکی و شناختی علیه مردم را نیز به پیش خواهیم برد.

محسن معصومی مدیر مرکز فرهنگی مکتب الصادق نیز در این دیدار  اظهار کرد: حسن اتفاقی که این سال ها در فارس اصفهان رخ داده، همانند حسن اتفاقی است که مقام معظم رهبری فرد جوان و متخصصی را به عنوان مدیر تشکل های دینی کشور انتصاب کردن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید مدیر مرکز فرهنگی مکتب الصادق از خبرگزاری فارس اصفهان

بازدید مدیر مرکز فرهنگی مکتب الصادق از خبرگزاری فارس اصفهان