مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 07:452020-08-12اقتصادي

قهر نکردم/ تخلف 600 میلیارد تومانی اپراتورها احراز شده است


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در واکنش به برخی شایعات در خصوص عدم شرکت وی در جلسات هیئت دولت گفت: قهر نکردم، مدتی بیمار بودم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه هیئت دولت، گفت: گزارش های سال مالی اپراتورها که بر اساس آن مالیات پرداخت می کنند و به ما گزارش می دهند نشان می دهد که آنها در سال 98 سودهای چند هزار میلیارد تومانی داشته اند.

وی افزود: شیوع کرونا باعث افزایش مصرف مردم از شبکه های ارتباطی شده است و بر اساس گزارش هایی که وجود دارد در برخی از ماه ها درآمد آن ها رشد 40درصدی داشته است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد: هزینه ها اعم از هزینه اداره سایت، امکانات و نیروهای انسانی ثابت است اما درآمد رشد پیدا کرده است، بنابراین ما توجیهی برای افزایش نرخ تعرفه ها نمی بینیم.

آذری جهرمی تاکید کرد: البته برخی اپراتورها عنوان کردند برای حمایت از محتوای داخلی و رشد پیام رسان این اقدامات را انجام داده اند، اما باید گفت در تمام مدتی که تعرفه ها افزایش پیدا کرده است نه تنها در مصرف پیام رسان های داخلی رشدی اتفاق نیفتاده بلکه استفاده از پیام رسان خارجی نیز با کاهش مواجه نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهر نکردم/ تخلف 600 میلیارد تومانی اپراتورها احراز شده است

قهر نکردم/ تخلف 600 میلیارد تومانی اپراتورها احراز شده است