مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 07:202020-08-12حوادث

دستگیری مداخله گر امور پزشکی در کاشمر


با هوشیاری کارشناسان حوزه نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان و همکاری مقامات قضایی و پلیس آگاهی کاشمر فرد مداخله گر در امور پزشکی دستگیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشمر به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کاشمر، محمدجواد یزدانی اظهار کرد: این فرد مداخله گر درمان بدون داشتن مدرک قانونی و به طور غیرمجاز در امور طب سنتی، طب سوزنی، حجامت، ماساژ درمانی و درمان دیسک کمر که به صورت سیار فعالیت می کرد در یک منزل مسکونی و در شرایط بسیار نامطلوب اقدام به فعالیت های درمانی کرده، بنابراین با هماهنگی دادستانی دستگیر و متخلفان به مرجع قضایی معرفی شدند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر ادامه داد: همچنین در بازدید از این مرکز متخلف لوازم، تجهیزات پزشکی و غیربهداشتی کشف و با حضورکارشناسان نظارت بر درمان و  پلیس آگاهی ضبط شد.

وی افزود: این فرد که از یکی از شهرهای دیگر در کاشمر اقدام به فعالیت کرده بود از مراجعین خود مبالغ میلیونی اخذ می کرد.

  یزدانی با اشاره به دخالت افراد سودجو و غیرمتخصص در امور پزشکی گفت: متأسفانه این افراد با تهیه وسایل و تجهیزات پزشکی به صورت سیار با راه اندازی مراکز غیرمجاز و با انتشار تبلیغات در فضای مجازی اقدام به ارائه خدمات پزشکی می کرد که با توجه به عدم آگاهی و دانش پزشکی، سلامتی افراد جامعه توسط ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری مداخله گر امور پزشکی در کاشمر

دستگیری مداخله گر امور پزشکی در کاشمر