مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 06:452020-08-12اقتصادي

پرداخت 2.5 میلیارد تومان حق بیمه برای مددجویان همدان


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان گفت: دو میلیارد و 584 میلیون تومان حق بیمه تأمین اجتماعی از ابتدای سال جاری برای 4925 مددجوی تحت حمایت واریزشده است.

-  علی بحیرایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان این موضوع که هدف کلی از پرداخت حق بیمه مددجویان تضمین آینده آن ها، دریافت حقوق پس از دوران بازنشستگی، خودکفا شدن و خارج شدن از چرخه حمایتی امداد است، گفت: دو میلیارد و 584 میلیون تومان حق بیمه تأمین اجتماعی از ابتدای سال جاری برای 4925 مددجوی تحت حمایت واریزشده است.

  وی در ادامه با اشاره به اینکه 2632 زن سرپرست خانوار دارای بیمه تأمین اجتماعی هستند، گفت: برای 2293 نفر از مجریان طرح های خودکفایی نیز بیمه تأمین اجتماعی پرداخت می شود.

  علی بحیرایی گفت: افراد تحت حمایت دارای بیمه پس از 10 سال سابقه پرداخت بیمه و داشتن سن 55 سال برای زنان و 60 سال برای زنان بازنشسته می شوند.

  معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان همچنین گفت: مددجویان این نهاد پس از بازنشسته از مستمری و دفترچه بیمه درمانی بهره مند می شوند.

  وی در پایان با اشاره به تحت حمایت بودن 63 هزار و 426 خانوار سالمند، گفت: در طول سال به این عزیزان سبد غذایی، سبد بهداشتی، آموزش های مختلف درزمینهٔ تغذیه و بهداشت و انجام معاینات اولیه پزشکی مانند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 2.5 میلیارد تومان حق بیمه برای مددجویان همدان

پرداخت 2.5 میلیارد تومان حق بیمه برای مددجویان همدان