مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 06:252020-08-12اقتصادي

بی تکلیفی «جمعه بازار سگ» در حاشیه پایتخت/ سکوت قانون در خرید و فروش سگ


اخیرا بازار خرید و فروش سگ در حوالی بوستان جنگلی آزادشهر اعتراضاتی به دنبال داشته است، فرمانده یگان محیط زیست استان تهران می گوید: قانون درباره خرید و فروش سگ دچار خلا است.

- خبرگزاری مهر ؛ گروه جامعه: محلی در انتهای بزرگراه آزادگان در محوطه وسیع کنار بوستان جنگلی آزادشهر و جمعه ها تبدیل به مکانی برای خرید و فروش و معامله سگ شده است.

چیزی که در زبان مردم با نام جمعه بازار سگ شناخته می شود.

این بازار باعث ایجاد گره ترافیکی در بزرگراه آزادگان هم شده و به همین دلیل مورد اعتراض مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران نیز قرار گرفت، از همین رو مفاخریان خواستار برخورد انتظامی قضایی با این بازار غیر قانونی شد.

وی با اشاره به اینکه این بازار علاوه بر فضای غیر بهداشتی، احتمال بروز حوادث ترافیکی را در بزرگراه آزادگان افزایش داده است، گفت: در مجاورت این بازار با مجموعه خرید و فروش پرندگان خلیج فارس می تواند مشکلات بهداشتی دیگری به دنبال داشته باشد.

فرهاد زندی فرمانده یگان محیط زیست استان تهران در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه این بازار به صورت مداوم از سوی کارشناسان نیروی یگان حفاظت اسلامشهر کنترل می شود، از گشت زنی مأموران یگان حفاظت در این بازار به در دو هفته گذشته خبر داد و گفت: این گشت زنیها به منظور کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی تکلیفی «جمعه بازار سگ» در حاشیه پایتخت/ سکوت قانون در خرید و فروش سگ

بی تکلیفی «جمعه بازار سگ» در حاشیه پایتخت/ سکوت قانون در خرید و فروش سگ