مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 06:252020-08-12سياسي

آغاز ارزیابی برنامه آموزشی دکتری عمومی داروسازی از اول شهریور


مرحله خود ارزیابی برنامه آموزشی دکتری عمومی داروسازی با تشکیل کمیته خودارزیابی در دانشکده های داروسازی کشور از اول شهریور 99 آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، جلسه وبینار روسا و معاونین آموزشی دانشکده های داروسازی کشور در خصوص اعتبار بخشی برنامه دکتری داروسازی عمومی و با شرکت اعضای کمیسیون اعتباربخشی برنامه های آموزشی داروسازی برگزار شد.

در این جلسه دکتر حمید اکبری قائم مقام معاونت آموزشی وزارت بهداشت به تشریح اهمیت اعتباربخشی در برنامه تحول آموزش علوم پزشکی کشور پرداخت.

در این جلسه دکتر غلامرضا اصغری دبیر شورای آموزش داروسازی و تخصصی فعالیت های انجام شده در تدوین آیین نامه اعتباربخشی داروسازی و تدوین استانداردها را تشریح کرد و برنامه های آینده در خصوص خود ارزیابی دانشکده ها را یاد آور شد.

در ادامه دکتر کاوه اسلامی دبیر کمیسیون اعتباربخشی برنامه آموزش داروسازی اهداف و فرایند های اعتباربخشی را ارائه کرد و افزود: مرحله خود ارزیابی برنامه آموزشی دکترای عمومی داروسازی با تشکیل کمیته خودارزیابی در دانشکده های داروسازی کشور از اول شهریور شروع و در 30 آبان ماه 99 خاتمه می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ارزیابی برنامه آموزشی دکتری عمومی داروسازی از اول شهریور

آغاز ارزیابی برنامه آموزشی دکتری عمومی داروسازی از اول شهریور