مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 05:552020-08-12سياسي

طرح تشکیل استان گلساران به هیأت رییسه مجلس تحویل شد


نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی از تحویل طرح تشکیل استان گلساران به هیأت رییسه مجلس خبر داد.

- سید جواد ساداتی نژاد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کاشان با اشاره به اینکه طرح تشکیل استان گلساران را به هیأت رییسه مجلس تحویل دادیم، اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که ما در کشور داریم جدا از تحریم های کشورهای بیگانه، تحریم های داخلی است.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه، بخشی از این تحریم های داخلی بروکراسی اداری است، گفت: سازوکارهای اداری ما در این جنگ اقتصادی جواب نمی دهد؛ بروکراسی و شرایطی که وجود دارد باید تغییر کند.

رییس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه، بخشی از این مشکلات اداری مربوط به  تقسیمات کشوری است، افزود: برای کاهش بروکراسی نیاز است تا چیدمان برخی از استان های کشور بررسی شود.

وی با اشاره به اینکه طرح تأسیس استان گلساران به مرکزیت کاشان با 32 امضاء تحویل هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی شد، اذعان داشت: فرایند قانونی طرح استان گلساران که بسیار طولانی و پیچیده است را دوباره از اول شروع کردیم.

طرح افزایش نمایندگان تحویل هیئت رییسه مجلس شد ساداتی نژاد تصریح کرد: طرح افزایش تعداد نمایندگان بر اساس اصل 64 قانون اساسی که هر ده سال 20


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تشکیل استان گلساران به هیأت رییسه مجلس تحویل شد

طرح تشکیل استان گلساران به هیأت رییسه مجلس تحویل شد