مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 05:502020-08-12پزشكي

در کودکان کرونا با تغییر گلبول های سفید همراه است


مطالعاتی انجام شده که نشان می دهد یک بیماری تاثیرگذار بر کودکان که به ویروس کرونا مرتبط است دریافته اند که تغییرات قابل توجهی در گلبول های سفید این بیماران به وجود آمده است.

- ، تحقیق جدید نشان می دهد شاید این یافته ها به پزشکان کمک کند تا میزان مقاومت یک فرد در برابر درمان های فعلی را پیش بینی کنند.

گزارشات به دست آمده از سراسر جهان که انگلیس را هم شامل می شود حاکی از آن است که کودکان در طول همه گیری ویروس کرونا به یک سندرم التهابی چند سیستمی جدید مبتلا شده اند.

علائم این بیماری تب و التهاب است و متخصصان گقته اند که این بیماری بسیار نادر است.

سندرم التهابی چند سیستمی کودکان (PIMS-TS) که در حال حاضر با عفونت سارس-کووید-2 ارتباط دارد یک بیماری جدید است و با بیماری کاوازاکی و همچنین سندرم شوک سمی (توکسیک) ویژگی های مشترکی دارد.

متخصصان نمونه های خونی کودکان مبتلا به این بیماری را که در طول قرنطینه ویروس کرونا در انگلیس در بیمارستان اطفال بیرمنگام پذیرش شده بودند، مورد بررسی قرار دادند.

با توجه به مقاله پیش تر چاپ شده ای که هنوز مورد بررسی دقیق قرار نگرفته است، آن ها دریافتند که تغییرات عمده ای در مونوسیت (نوعی گلبول سفید) بیماران مبتلا به سندرم التهابی چند سیستمی (PIMS-TS) و کاوازاکی صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در کودکان کرونا با تغییر گلبول های سفید همراه است

در کودکان کرونا با تغییر گلبول های سفید همراه است