مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 04:302020-08-12ورزشي

اردوی کماندارن در شرایط قرنطینه آغاز می شود/ حضور در دو جام جهانی


مدیر تیم های ملی تیروکمان با بیان اینکه بعد از افتتاخ خوابگاه ویژه این تیم اردوی ملی پوشان از سر گرفته شود، گفت: البته باوجود خوابگاه اختصاصی، - اردو را در شرایط قرنطینه آغاز می کنیم.

امید نجاری در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه به خاطر ممنوعیت های پروتکل های بهداشتی هنوز برنامه ای برای آغاز اردوی تیم ملی تیروکمان ارائه نشده است، گفت: کمانداران ملی پوش طبق روال ماه های گذشته در شهرهای خود به صورت انفرادی در حال پیگیری تمرینات شان هستند.

آنها منتظر ما هستند تا برنامه اردوی متمرکز را اعلام کنیم، ما هم منتظر هستیم تا ساخت و سازها تمام و خوابگاه به بهره برداری برسد.

وی در این رابطه ادامه داد: اگر در این شرایط تمرینات اردویی را آغاز کنیم باید از خوابگاه آزادی برای اسکان ملی پوشان استفاده کنیم در حالیکه با توجه به وضعیت کرونا اصلا اقدام به صلاحی نیست.

بنابراین منتظر هستیم تا خوابگاه ویژه تیم ملی تیروکمان به سرانجام برسد و افتتاح شود، بعد از آن اردو را آغاز می کنیم تا ملی پوشان از نظر اسکان در وضعیت نگران کننده ای نباشند.

مدیر تیم های ملی تیروکمان با یادآوری اینکه وعده داده شده خوابگاه تیروکمان همزمان با هفته دولت به بهره برداری می رسد، ابراز امیدواری کرد که بعد از آن مشکلی سد راه فدراسیون برای آغاز اردو نباشد و ملی پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوی کماندارن در شرایط قرنطینه آغاز می شود/ حضور در دو جام جهانی

اردوی کماندارن در شرایط قرنطینه آغاز می شود/ حضور در دو جام جهانی