مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 18:402020-08-11سياسي

لزوم بازنگری آرایش غیرهوشمند دستگاه های فرهنگی کشور


رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: در حال حاضر 21 دستگاه کشور بودجه بگیر ساحت قرآن هستند، اما متاسفانه آن که هم اکنون در حال رقم خوردن است اعتلای قرآن نیست و به اعتقاد ما این آرایش غیر هوشمند در بین دستگاه های فرهنگی کشور باید مورد بازنگری قرار بگیرد .

- ایسنا/مرکزی رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: در حال حاضر 21 دستگاه کشور بودجه بگیر ساحت قرآن هستند، اما متاسفانه آن که هم اکنون در حال رقم خوردن است اعتلای قرآن نیست و به اعتقاد ما این آرایش غیر هوشمند در بین دستگاه های فرهنگی کشور باید مورد بازنگری قرار بگیرد تا بخشی از آشفتگی های فرهنگی کشور سامان پیدا کند.

حجت الاسلام محمد قمی امروز دوشنبه 21 مرداد در جمع نخبگان فرهنگی استان، با بیان اینکه مرکز رصد موثر در حوزه فرهنگ به تازگی در کشور تاسیس شده است، اظهار کرد: سعی داریم در این مرکز واقعیت های عینی حوزه های فرهنگی کشور را رصد کنیم و خود را در برابر تهاجمات فرهنگی دشمنان مصون کنیم.

وی افزود: رصد حوزه های فرهنگی اگر به دست متخصصین مربوطه انجام شود، بخش زیادی از هدف ما تحقق پیدا می کند و اگر بدانیم دشمن بیشتر در چه حوزه هایی قصد آسیب رساندن به ما را دارد، بهتر می توانیم با تهاجم های فرهنگی برخورد کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم بازنگری آرایش غیرهوشمند دستگاه های فرهنگی کشور

لزوم بازنگری آرایش غیرهوشمند دستگاه های فرهنگی کشور