مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 18:352020-08-11پزشكي

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته


کرونا مراسم 300 ساله نخل گردانی زواره را به تعطیلی کشاند، واکنش پزشکان به ادعای درمان کرونا با نیش زنبور و گلاب، سرپرست باشگاه سپاهان از قبول استعفای قلعه نویی خبر داد، - پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس استان اصفهان در روز گذشته (سه شنبه 21 مرداد ماه) را اینجا مشاهده می کنید: با نیش زنبور و گلاب معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: هر چیزی که ادعا می شود ممکن است بر درمان و یا پیشگیری از بیماری ها تأثیر داشته باشد، حتماً باید تحت آزمایشات بالینی و تحقیقات گسترده قرار بگیرد.

سرپرست باشگاه سپاهان از قبول استعفای قلعه نویی خبر داد سرپرست باشگاه سپاهان از موافقت اعضای هیأت مدیره برای قبول استعفای امیر قلعه نویی، سرمربی تیم فوتبال سپاهان خبر داد.

اعلام گشایش اقتصادی زودرس و ناپخته بود نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ریاست جمهور مژده برخی گشایش‎ ‎ های اقتصادی را داده بود، اعلام این گشایش زودرس و ناپخته بوده است.

ممنوعیت ارسال نظرات خبرنگاران در گرامیداشت خبرنگار/ نه بلند اصحاب رسانه اصفهان به نشست فرمایشی جلسه گرامیداشت روز خبرنگار در اصفهان با حضور مسؤولان استانی و نمایندگان تشکل های رسانه ای اصفهان و با عدم استقبال و بی اعتنایی اصحاب رسانه و خبرنگاران به این نشست تشریفاتی، برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته