مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 18:202020-08-11اقتصادي

شهرداری اراک موظف به ایجاد رونق در شهرک خودروست/مسکن متولی خاصی ندارد


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی گفت: شهرداری اراک موظف است با تشکیل کمیسیون ماده 20 و برقراری ارتباط سازنده با کسبه مرتبط، زمینه لازم جهت رونق در این مکان تجاری را فراهم کند.

- ایسنا/مرکزی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی گفت: شهرداری اراک موظف است با تشکیل کمیسیون ماده 20 و برقراری ارتباط سازنده با کسبه مرتبط، زمینه لازم جهت رونق در این مکان تجاری را فراهم کند.

مهدی زندیه وکیلی روز سه شنبه 21 مرداد در نشست با اصحاب رسانه اظهار کرد: با اجرای رینگ شمالی خط انتقال آب سد کمال صالح، بیش از 80 درصد شهر اراک به خط انتقال آب سد کمال صالح متصل شده و این در حالی است که تا سال گذشته 50 درصد از شهر اراک به خط انتقال آب سد کمال صالح متصل بود و امیدواریم 20 درصد باقی مانده نیز تا یک سال و نیم آینده انجام شود.

وی افزود: معاونت عمرانی استانداری به دنبال مطالبات مردم در حوزه های کاهش آلودگی هوا و بهبود حمل و نقل، توسعه زیرساخت های درمان، آب شرب و گردشگری وارد عمل شد و با اولویت بندی، آنها را سرلوحه کار خود قرار داد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی در خصوص اقدامات صورت گرفته در حوزه حمل و نقل تصریح کرد: مناسب سازی مسیرهای ارتباطی شهرهای استان از جمله دوبانده کردن محورهای خمین_محلات، محلات_دلیجان، اراک_فرمهین و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری اراک موظف به ایجاد رونق در شهرک خودروست/مسکن متولی خاصی ندارد

شهرداری اراک موظف به ایجاد رونق در شهرک خودروست/مسکن متولی خاصی ندارد