مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 17:302020-08-11بين الملل

عراق حمله پهپادی ترکیه به شمال اربیل را محکوم کرد


دولت عراق حمله هوایی روز سه شنبه ترکیه به شمال این کشور را محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ریاست جمهوری عراق شامگاه سه شنبه در بیانیه ای حمله پهپادی امروز ترکیه به منطقه ای در شمال اربیل را تجاوز آشکار و نقض خطرناک حاکمیت خود خواند و آن را محکوم کرد.

دولت عراق همچنین خواستار توقف فوری حملات هوایی ارتش ترکیه و برگزاری دور جدیدی از مذاکره و گفت وگو برای حل مشکلات مرزی فی مابین شد.

حسن الکعبی معاون رییس پارلمان عراق نیز این حمله را محکوم کرد و از شورای امنیت سازمان ملل متحد خواست برای توقف سریع این حملات وارد عمل شود.

سخنگوی عملیات مشترک عراق نیز حمله هوایی ترکیه به منطقه سیدکان واقع در شمال عراق را محکوم کرد و گفت که موضوع را با منطقه کردستان بررسی می کند.

ساعاتی پیش المیادین گزارش داد که نشست مسئولانی از گارد مرزی عراق با پ ک ک در منطقه برادوست در شمال شهر اربیل هدف حمله پهپادی قرار گرفته است.

خبرنگار المیادین نیز اعلام کردکه اخباری درباره کشته شدن شماری از افسران گارد مرزی عراق در این حمله پهپادی مخابره شده است.

این در حالی است که یک منبع امنیتی عراقی به بغداد الیوم گفت که در این حمله شماری از غیرنظامیان هم زخمی شده اند و برخی از آنها حال وخیمی دارند و به بیمارستان سوران منتقل شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراق حمله پهپادی ترکیه به شمال اربیل را محکوم کرد

عراق حمله پهپادی ترکیه به شمال اربیل را محکوم کرد