مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 14:552020-08-11سياسي

ابتکار: جوانانی که تازه ازدواج کرده اند در اولویت وام ودیعه مسکن هستند


معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده با بیان اینکه در موضوعاتی مانند ازدواج و تشکیل خانواده، دولت برای جوانان اهمیت زیادی قائل است، گفت: - معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده با بیان اینکه در موضوعاتی مانند ازدواج و تشکیل خانواده، دولت برای جوانان اهمیت زیادی قائل است، گفت: علاوه بر تامین به موقع موضوع وام ازدواج، از روز گذشته که ودیعه وام مسکن قطعی شد خانواده های جوانان که تازه ازدواج کرده اند، برای وام ودیعه مسکن در اولویت قرار گرفته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معصومه ابتکار در نشست گفتگوی بین نسلی جوانان و ایثارگران که به صورت آنلاین برگزار شد، با بیان اینکه روز جوان روز مهمی برای دولت و کشور مهم است، گفت: یکی از گروه های مهم مخاطب دولت در برنامه ها و سیاست ها جوانان هستند؛ چه سیاست های آموزشی و فرهنگی که موضوع آموزش، مدرسه و دانشگاه اهمیت زیادی برای دولت دارد و چه در عرصه بهداشت و سلامت که در شرایط کرونا سلامت جوانانمان بسیار اهمیت دارد.

وی ادامه داد: در موضوعاتی مانند ازدواج و تشکیل خانواده دولت برای جوانان اهمیت زیادی قائل است و برنامه ریزی های زیادی انجام داده است.

علاوه بر تامین به موقع موضوع وام ازدواج، از روز گذشته که ودیعه وام مسکن قطعی شد خانواده های جوانان که تازه ازدواج کرده اند، برای وام ودیعه مسکن در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتکار: جوانانی که تازه ازدواج کرده اند در اولویت وام ودیعه مسکن هستند

ابتکار: جوانانی که تازه ازدواج کرده اند در اولویت وام ودیعه مسکن هستند