مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 13:152020-08-11سياسي

اشتغالزایی در «بشاگرد» کلید خورد


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: طبق تفاهم نامه میان سازمان همیاری شهرداری های و دهیاری ها کشور با بسیج سازندگی، راه اندازی کسب و کارهای اشتغالزا در شهرستان بشاگرد با همکاری استانداری هرمزگان و بسیج سازندگی استان کلید خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، رضا مدرس عصر امروز در حاشیه جلسه ویدئوکنفرانس هم اندیشی در پیشبرد توسعه 31 شهرستان کمتر توسعه یافته کشور، با اشاره به انعقاد تفاهنامه میان سازمان همیاری شهرداری ها و دهیاری های کشور و سازمان بسیج سارندگی خاطرنشان کرد: این تفاهم نامه در سطح کشور منعقد شده و در هرمزگان با هماهنگی و همکاری خوبی که میان استانداری هرمزگان، فرماندهی سپاه امام سجاد(ع) و فرمانده بسیج سازندگی استان وجود دارد طبق برنامه ریزی صورت گرفته پیش می رود.

وی اضافه کرد: هم افزایی ظرفیت های مشترک برای توسعه زیر ساخت های فنی و عمرانی و خدماتی در راستای کمک به رونق اشتغال کارآفرینی و توسعه اقتصادی در شهرستان بشاگرد موضوع تفاهم صورت گرفته است.

مدرس با اشاره به هدف عملیاتی کردن این تفاهم نامه در هرمزگان تاکید کرد: راه اندازی کسب و کارهای اشتغالزا در بشاگرد به منظور توانمندسازی اقتصادی مردم این شهرستان، هدف مشترک استانداری هرمزگان، سپاه و بسیج استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغالزایی در «بشاگرد» کلید خورد

اشتغالزایی در «بشاگرد» کلید خورد