مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 12:352020-08-11اقتصادي

آزادسازی 15 هزار مترمربع از حریم رودخانه سیاهرود در قائمشهر


شهردار قائمشهر، آزادسازی 15 هزار متر از سطح حریم رودخانه سیاهرود را از پروژه های مهم بیان کرد و گفت: این پروژه به سمت توسعه گردشگری سوق داده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس صالح زاده در مراسم تجلیل از خبرنگاران که پس از بازدید از چند پروژه عمرانی شهرداری قائم شهر، برگزار شده بود، گفت: سیاست شهرداری قائم شهر بر این است تا اقدامات زیربنایی و توسعه ای که برای آینده ایجاد ارزش کند، انجام دهد و متعاقب آن اشتغال پایدار و درآمد پایدار ایجاد شود.

وی آزادسازی 15 هزار متر مربع از سطح حریم رودخانه سیاهرود را یکی از پروژه های مهم شهرستان قائم شهر بیان کرد و افزود: 15 هزار متر حریم رودخانه سیاهرود حدفاصل پل سه راه درویش و پل خیابان کارگر قائم شهر پس از سال ها آزاد شد، که در این راستا از کمک جدی شخص دادستان و حضور و همکاری دستگاه های ذیربط و همکاری اهالی منطقه بسیار سپاسگزاریم.

صالح زاده در خصوص این پروژه توضیح داد: این منطقه یکی از مناطق کمتر توسعه یافته شهرستان محسوب می شود که اجرای این پروژه منطقه را به سمت توسعه گردشگری فعال کرده و موجب رونق اقتصادی آن خواهد شد.

شهردار قائمشهر با بیان اینکه به مردم ساکن در این مسیر تسهیلات می دهیم، افزود: برای انجام دیوار کشی ها، تأسیس سرویس های بهداشتی و تسهیل در اخذ پروانه به مردم شریف مسیر پل خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی 15 هزار مترمربع از حریم رودخانه سیاهرود در قائمشهر

آزادسازی 15 هزار مترمربع از حریم رودخانه سیاهرود در قائمشهر