مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 10:502020-08-11سياسي

عضویت تاجگردون در هیأت علمی موسسه نیاوران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در حالی که یکی از علل رد اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب گچساران در مجلس یازدهم، شائبه صحت مدرک تحصیلی دکترای وی بود، - در حالی که یکی از علل رد اعتبارنامه تاجگردون، شائبه صحت مدرک تحصیلی وی بود، اخیرا به عضویت هیأت علمی موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی در آمده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در حالی که یکی از علل رد اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب گچساران در مجلس یازدهم، شائبه صحت مدرک تحصیلی دکترای وی بود، اخیرا وی به عضویت هیأت علمی مؤسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی در آمده است.

موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی وابسته به نهاد ریاست جمهوری است و در دولت یازدهم، مسعود نیلی رییس آن بود و اکنون محمد نهاوندیان ریاست آن را بر عهده دارد.

این موسسه که به موسسه نیاوران هم مشهور است، از زمان تاسیس تاکنون خصوصا در سه دولت سازندگی، اصلاحات و دولت یازدهم و دوازدهم، مکان فعالیت اقتصاددان های نئولیبرال بوده است.

تربیت شدگان این موسسه هم اکثرا در دولت روحانی، سمت های حساسی در دستگاه های اقتصادی به دست آورده اند.

غلامرضا تاجگردون در یازدهمین دوره انتخابات مجلس حائز اکثریت آراء شد، اما نمایندگان مجلس به دلایلی همچون توزیع رانت، دستکاری مصوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضویت تاجگردون در هیأت علمی موسسه نیاوران

عضویت تاجگردون در هیأت علمی موسسه نیاوران