مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 09:402020-08-11سياسي

در مدیریت فضای مجازی جزیره ای عمل نشود


استاندار فارس با تاکید بر لزوم جلوگیری از موازی کاری و فعالیت های پراکنده در مدیریت فضای مجازی، بیان کرد: اقدامات خوب و قابل قبولی در این زمینه انجام گرفته اما پراکندگی و جزیره ای آن نقص محسوب می شود.

- ایسنا/فارس استاندار فارس با تاکید بر لزوم جلوگیری از موازی کاری و فعالیت های پراکنده در مدیریت فضای مجازی، بیان کرد: اقدامات خوب و قابل قبولی در این زمینه انجام گرفته اما پراکندگی و جزیره ای آن نقص محسوب می شود.

عنایت الله رحیمی در جلسه شورای فضای مجازی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص فضای مجازی و اهمیت آن، گفت: باید بتوانیم با اعتقاد و نیل به ارزش ها و منافع ملی، یک بستر سازی برای هدایت افکار عمومی کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، رحیمی با بیان اینکه مقبولیت اجتماعی برخی افراد در فضای اجتناب ناپذیر است، اضافه کرد: اثر گذاری و اثر پذیری از کارکردهای مختلف فضای مجازی است و ما از این فرصت کمتر در چهار چوب منافع نظام بهره گیری کرده ایم.

استاندار فارس خاطرنشان کرد: باید سیاست گذاری مختلفی در محورهای سیاسی، اقتصادی واجتماعی در فضای مجازی تدوین شود و تیم های اجرایی نیز به دنبال تحقق آن باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در مدیریت فضای مجازی جزیره ای عمل نشود

در مدیریت فضای مجازی جزیره ای عمل نشود