مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 09:302020-08-11اقتصادي

2 پروژه ورزشی نیمه تمام در کردستان به بخش خصوصی واگذار شد


اسناد واگذاری ساخت و بهره برداری دو طرح ورزشی به بخش خصوصی در کردستان امضا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سند واگذاری دو پروژه ورزشی بخش دولتی به بخش خصوصی در قالب ماده 27 شامل چمن مصنوعی استقلال سنندج و پیست اسکی بیجار با حضور استاندار کردستان، مدیرکل ورزش و جوانان استان و دو سرمایه گذار امضا شد.

بیژن ابراهیمی سرمایه گذار پیست اسکی بیجار هم در این نشست با بیان اینکه بار توسعه و اشتغال در کشور نباید فقط بر دوش دولت باشد، اظهار کرد: بخش خصوصی هم باید در این زمینه ورود پیدا کند که البته این مهم نیازمند حمایت بخش دولتی و تحقق وعده های آنان است.

   وی افزود: منطق سرمایه گذاری برای سوددهی این است که روی یک مجموعه کار شود، بنابراین هدف گذاری ما این است که در کنار پیست اسکی، پیست موتورسواری و هتل ورزش را هم در بیجار راه اندازی کنیم.

  وی تاکید کرد: سرمایه گذاری 8 میلیارد و 800 میلیون تومانی در این پروژه براساس برآورد سال گذشته پیمانکار بوده و الان با توجه به نرخ تورم و افزایش قیمت ها نیاز به 15 میلیارد تومان سرمایه گذاری است.

بیجار شهر بی هتل وی در ادامه با بیان اینکه امکان اقامت برای افراد و گردشگرانی که بخواهند از این پیست استفاده کنند در بیجار وجود ندارد، عنوان کرد: شهر بیجار هتل ندارد ایجاد چنین ظرفیتی برای اقامت گردشگرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 پروژه ورزشی نیمه تمام در کردستان به بخش خصوصی واگذار شد

2 پروژه ورزشی نیمه تمام در کردستان به بخش خصوصی واگذار شد