مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 09:152020-08-11سياسي

استان سمنان میزبان 151 شهید گمنام دفاع مقدس است


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان با بیان اینکه این استان میزبان 151 شهید گمنام دفاع مقدس است، گفت: یادمان های شهدای استان تا پایان سال جاری به اتمام می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ محمد حسن سلامی ظهر سه شنبه در نشست سیاست گذاری، هماهنگی و نظارت بر تدفین شهدای گمنام در سمنان و کمیته سیاست گذاری، هماهنگی و نظارت بر خاک سپاری و تعیین مکان دفن شهدا به میزبانی مرکز فرهنگی دفاع مقدس سمنان، ضمن بیان اینکه استان سمنان میزبان 151 شهید گمنام دفاع مقدس است، ابراز کرد: 47 یادمان شهدای گمنام استان به پایگاه های عظیم و بزرگ فرهنگی انقلابی تبدیل شده اند.

وی افزود: از این تعداد یادمان، 29 مورد کاملاً تکمیل و 18 یادمان در حال احداث است که تا پایان سال 99 تمامی یادمان شهدای گمنام تکمیل خواهند شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان بیان کرد: این بنیاد به عنوان متولی مستقیم شهدای گمنام در کشور است و از ابتدای سال 97 به طور رسمی مسئولیت شهدای گمنام به بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس واگذار شده است.

سلامی با بیان اینکه تمام امور مربوط به جانمایی، تشییع و تدفین شهدای گمنام توسط کمیته ای زیر نظر بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس صورت می گیرد، ابراز کرد: مکان یابی برای تدفین شهدای گمنام بر اساس ملا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان سمنان میزبان 151 شهید گمنام دفاع مقدس است

استان سمنان میزبان 151 شهید گمنام دفاع مقدس است