مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 08:502020-08-11سياسي

بررسی عملکرد کمیسیون ماده 100 شهرداری ها در کمیسیون عمران


سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از بررسی عملکرد کمیسیون ماده 100 شهرداری ها در ابعاد مختلف در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

- سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از بررسی عملکرد کمیسیون ماده 100 شهرداری ها در ابعاد مختلف در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

سید البرز حسینی در گفت وگو با ایسنا، ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در جلسه امروز کمیسیون عمران بررسی چالش های پیش روی عملکرد کمیسیون ماده 100 شهرداری ها در دستور قرار داشت و معاونت عمرانی وزارت کشور، نماینده سازمان دهیاری ها و شهرداری ها، شورای عالی استان ها، نظام مهندسی، شهرداری تهران و دیوان عدالت اداری در جلسه کمیسیون حاضر شدند.

وی در ادامه اظهار کرد: به دنبال آن عملکرد کمیسیون ماده 100 شهرداری ها از ابعاد مختلفی مورد بررسی قرار گرفت.

رویکرد قانون از ایجاد این کمیسیون پیشگیری از تخلفات ساختمانی است، اما در عمل این اتفاق نیفتاده و این کمیسیون با سوق دادن پرونده ها به سمت اخذ جریمه آن طور که باید و شاید به وظیفه خود عمل نمی کنند.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: روح قانون بر این بوده تا کمیسیون ماده 100 جلوی تخلفات ساختمانی را بگیرد، اما به نظر می رسد بیشتر مالکین مایل هستند تا تخلف را انجام داده و سپس با پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی عملکرد کمیسیون ماده 100 شهرداری ها در کمیسیون عمران

بررسی عملکرد کمیسیون ماده 100 شهرداری ها در کمیسیون عمران