مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 08:402020-08-11اقتصادي

سامانه سدرا موجب تسریع فرآیند بررسی پرونده های اعتباری


معاون عملیات بانکی بانک توسعه تعاون گفت: پیاده سازی سامانه سدرا (سامانه داخلی رتبه بندی و اعتبار سنجی مشتریان) موجب تسریع فرآیند بررسی و تصویب پرونده های اعتباری این بانک شده است.

- معاون عملیات بانکی بانک توسعه تعاون گفت: پیاده سازی سامانه سدرا (سامانه داخلی رتبه بندی و اعتبار سنجی مشتریان) موجب تسریع فرآیند بررسی و تصویب پرونده های اعتباری این بانک شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام بانک توسعه تعاون ، حسن شریفی معاون عملیات بانکی بانک توسعه تعاون در جلسه کمیته فرعی اعتباری بانک اظهارداشت: تسریع در بررسی و تصویب پرونده های اعتباری با بهره مندی از سامانه های اعتبارسنجی میسر است، ازاین رو راه اندازی سامانه سدرا با اتکا به دانش بومی بانک توسعه تعاون گامی مهم و تأثیرگذار در پیشرفت فرآیند بررسی پرونده ها بوده است.

استقرار سامانه سدرا به عنوان سامانه رتبه بندی مشتریان طی سال های اخیر توسط ارکان اعتباری در سراسر کشور مورد استفاده قرار گرفته و وضعیت متقاضیان تسهیلات را بر اساس دو شاخص مرتبط با توان مشتری در بازپرداخت دیون تعهد و میل به پرداخت از سوی مشتری، مورد بررسی قرار می دهد.

وی اهتمام به توسعه دانش اعتبارسنجی میان همکاران از طریق بهبود عملکرد سامانه سدرا در بانک را اقدامی ستودنی دانست و افزود: این سامانه با توجه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه سدرا موجب تسریع فرآیند بررسی پرونده های اعتباری

سامانه سدرا موجب تسریع فرآیند بررسی پرونده های اعتباری