مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 08:352020-08-11اقتصادي

بهره برداری از راه آهن 271 کیلومتری یزد - اقلید تا پایان امسال


معاون وزیر راه و شهرسازی از تلاش برای بهره برداری طرح ریلی یزد - اقلید به طول 271 کیلومتر و کنارگذر 15 کیلومتری ابرکوه و تقاطع های آن تا پایان امسال خبر داد.

- ایسنا/یزد معاون وزیر راه و شهرسازی از تلاش برای بهره برداری طرح ریلی یزد - اقلید به طول 271 کیلومتر و کنارگذر 15 کیلومتری ابرکوه و تقاطع های آن تا پایان امسال خبر داد.

خیرالله خادمی امروز سه شنبه 21 مردادماه در حاشیه بازدید از طرح های کنارگذر و تقاطع های ورودی و خروجی شهرستان ابرکوه و همچنین طرح ملی راه آهن یزد - اقلید و ایستگاه راه آهن در حال ساخت روستای مریم آباد که در حضور محمد رضا فلاح زاده مسئول هماهنگی سپاه قدس و استاندار اسبق یزد انجام شد، در جمع خبرنگاران ابراز امیدواری کرد که مسیر ریلی یزد - ابرکوه - اقلید - شیراز که یکی از اولویت های اساسی توسعه ریلی کشور است تا پایان امسال مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی با بیان این که این مسیر ریلی به طول 271 کیلومتر، یکی از طولانی ترین مسیرهای ریلی کشور است که جنوب غرب کشور را به شمال شرق آن متصل می کند، افزود: البته در حال حاضر گره هایی در مسیر وجود دارد که باید سریعاً برطرف شود.

خادمی در ادامه گفت: بزرگراه یزد - ابرکوه - سورمق نیز با توجه به اتصال استان های یزد و فارس از طرح های مهم راه سازی در کشور است که تاکنون 190 کیلومتر از این مسیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از راه آهن 271 کیلومتری یزد - اقلید تا پایان امسال

بهره برداری از راه آهن 271 کیلومتری یزد - اقلید تا پایان امسال